
Včasih se pri nakupovanju počutim kot eden od tekmovalcev na dirkalni stezi – z vsakim klikom korak bližje končni zmagi. Hiter nakup, brez zapletov, brez vprašanj. A roko na srce – včasih potrebujem več kot samo klik. Ko iščem izdelek, ki ni del vsakdanjih rutinskih nakupov, kot je na primer nakup v supermarketu, takrat pogosto potrebujem nasvet ali zgolj usmeritev. Iz izkušenj vem, da se je najbolje obrniti na manjšega trgovca, saj sem kot strastna nakupovalka z ogromno izkušnjami spoznala, da manjšim podjetjem ni vseeno, kako in kaj kupujem.
Ne gre le za prodajo – gre za odnos. Ko stopim v stik z manjšim trgovcem, ne dobim samo odgovora, ampak pogovor. Prijazen nasvet, strokovno pojasnilo ali pa kar iskren pogovor o tem, kaj bi bilo najbolje zame. Nič več neznank, nobenega ”googlanja” ali brskanja po forumih.
Več kot le klik
Ko pri nakupu potrebujem več informacij – bodisi o samem izdelku, logistiki ali pa kar o najboljši uporabi izdelka – vem, da je manjši trgovec prava izbira. Večji sistemi imajo svoj način delovanja, kar je razumljivo, a pogosto postanejo manj fleksibilni. To pa ne pomeni, da so slabi – le da lahko včasih potrebuješ bolj osebni pristop, ki si ga pogosteje deležen pri manjših podjetjih. Govorim iz lastnih izkušenj in seveda obstajajo tudi izjeme.

Zakaj to deluje?
Ker manjša podjetja, kot je Enterpoint, gradijo na dolgi rok. Zame je pomembno, da vem, da se na trgovca lahko obrnem tudi po nakupu – po nasvet, rešitev reklamacije ali kar tako, da se prepričam, ali je vse v redu.
Naš cilj v Enterpoint-u je preprost – ko se stranka odloči za nakup, želimo z njo vzpostaviti dolgoročen odnos. In jo spremeniti iz naključnega kupca v zadovoljno redno stranko.
Vsak telefonski klic je priložnost za avtentičen odnos. Vsaka težava je izziv, ki ga rešimo skupaj. Ker nam ni vseeno – niti za naše stranke niti za to, kako poslujemo. Ko nam stranka zaupa, vemo, da smo na pravi poti.
Kaj pomeni za nas – kot trgovce?
Vsak obisk v naši trgovini Enterpoint je kot obisk dobrega prijatelja. Cilj je preprost: poskrbeti, da stranka odide zadovoljna. Zaupanje in iskrenost sta naši vodili, saj želimo, da se k nam vedno vrnejo. Tako ustvarjamo okolje, kjer sta zadovoljstvo in dolgotrajna zvestoba ključ do rasti. In ko stranka dobi več kot le izdelek – dobi izkušnjo, znanje in pomoč.
Ker tudi mi kot kupci iščemo enako – celostno obravnavo in odnos. Zato si vedno prizadevamo, da našim strankam ponudimo enako obravnavo, kot bi jo sami pričakovali kot kupci.

Kaj pa vi?
Tudi vi iščete več kot le hiter nakup? Se radi posvetujete, preden se odločite? Veseli bomo vašega mnenja ali vprašanj. Pišite nam na [email protected] in z veseljem bomo odgovorili!

‘Prijazni nakupi’ – naš slogan, vaša izkušnja
Naš slogan ‘Prijazni nakupi’ ni le besedna zveza – je obljuba. V Enterpoint-u si prizadevamo ustvariti prijetno, osebno izkušnjo, kjer se vsak kupec počuti slišanega in cenjenega. Verjamemo, da je nakupovanje več kot le transakcija; je odnos, ki ga gradimo z vami. Zato se vsak dan trudimo, da se vrnete k nam ne le zaradi izdelkov, ampak tudi zaradi topline in prijaznosti, ki jo prinaša vsak nakup pri nas. Ker nam ni vseeno, kdo ste in kaj potrebujete.
Tvoja ekipa Enterpoint