Spletna trgovina ena izmed najpomembnejših platform za prodajo izdelkov in storitev

Uporabnikom omogoča nakupovanje iz udobja lastnega doma, enostavno primerjavo cen in lastnosti izdelkov ter hitro in varno plačevanje prek različnih plačilnih metod. Potrošnik lahko oceni in pregleda izdelke ter prebere izkušnje drugih kupcev, kar jim pomaga pri sprejemanju odločitev o nakupu.

Za prodajalce je spletna trgovina odlična priložnost za prodajo izdelkov po konkurenčnih cenah. Svojo ponudbo in zalogo lahko hitro prilagajamo glede na povpraševanje trga. Zato je ključnega pomena, da spletna trgovina ostaja relevantna in konkurenčna. To pa pomeni, da je potrebno stalno izboljševanje in prilagajanje samega sistema in marketinškega nastopa.

Na dnevni ravni odpravljamo sprotne, manjše težave. Težji zalogaj pa so definitivno naslednje tri kategorije, katerih integracija je kompleksna in obsežna:

⚙ FILTRI

⚙ ODZIVNOST STRANI

⚙ OPTIMIZACIJA KODE

Članek_
Trudimo se, da smo vedno v koraku z najnovejšimi trendi in tehnologijami

Filtri omogočajo kupcem, da hitreje najdejo izdelke, ki jih iščejo. Z njimi bomo izboljšale uporabniško izkušnjo in s tem tudi povečale verjetnost nakupa. Filtri bodo vključevali različne kategorije, kot so velikost, barva, cena, znamka, itd.

Ena večjih težav je slaba odzivnost strani. To pomeni, da se stran ne naloži dovolj hitro, kar lahko uporabnike odvrne od nakupa izdelka. Slabo odzivnost strani bomo rešile z optimizacijo kode spletne trgovine in uporabo hitrejšega strežnika. K odzivnosti lahko v veliki meri pripomore tudi optimizacija velikosti fotografij. Večja kot je fotografija, daljši čas je potreben za nalaganje spletne strani. To pa lahko uporabnike odvrne od nakupa. Zato je pomembno, da so slike optimizirane in imajo primerno velikost, da se stran hitro naloži.

Optimizacija kode spletne trgovine je iz več razlogov pomembna izboljšava.

Boljša uporabniška izkušnja:

Spletne trgovine, ki so hitrejše in bolj odzivne, zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo. Uporabniki bodo bolj verjetno ostali na spletni strani in opravili nakup, če se stran hitro naloži in je enostavna za uporabo.

Boljši rezultati iskanja:

Spletne trgovine, ki so optimizirane za hitrost in učinkovitost, imajo boljše možnosti za prikaz na vrhu rezultatov iskanja v spletu. To pomeni, da se bodo bolj verjetno pojavljale v iskalnih rezultatih in privabljale več obiskovalcev.

Boljša skladnost z Googlovimi smernicami:

Google ima smernice za hitrost in učinkovitost spletnih strani. Spletne trgovine, ki so skladne s temi smernicami, so bolje rangirane v Googlovem iskalniku in privabijo več obiskovalcev.

Nižji stroški gostovanja:

Spletne trgovine, ki so optimizirane za hitrost in učinkovitost, zahtevajo manj procesorske moči in pomnilnika na strežniku. To pomeni nižje stroške gostovanja. Slabo optimizirana koda lahko povzroči večjo obremenitev strežnika, kar lahko privede do višjih stroškov.

Mobilna prijaznost:

Če je koda spletne trgovine dobro optimizirana, bo tudi mobilno prijazna. To pomeni, da se spletna trgovina bolje prilagaja različnim velikostim zaslonov in napravam, kar izboljša uporabniško izkušnjo na mobilnih napravah.

Trudimo se, da smo vedno v koraku z najnovejšimi trendi in tehnologijami ter da uvajamo vse izboljšave, ki bodo uporabniško izkušnjo nadgradile in bo nakupovanje pri nas še bolj prijetno.

To lahko dosežemo z zagotavljanjem jasnih in enostavnih navigacijskih povezav, intuitivnih postopkov nakupa ter s hitrim in enostavnim iskanjem izdelkov. Prav tako lahko še izboljšamo nakupno izkušnjo tudi s hitrim in učinkovitim postopkom plačila in dostave.

Vabimo vas, da nas obiščete!

Svojo nakupno izkušnjo nam lahko zaupate na info@enterpoint.si.

Veselimo se povratne informacije! 👋