Splošni pogoji

Prodajalec kupcu zagotavlja vse informacije v zvezi z vsemi kontaktnimi informacijami, s postopkom naročanja, z rokom in načinom dostave, s tehničnimi značilnostmi ponujenih artiklov, s plačilnimi pogoji, s cenami, z odstopom od pogodbe in stroških vračila izdelka.

Tukaj lahko najdete naslednje informacije:

Prodajalec oz. ponudnik ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o., Poslovna Cona A 10, 4208 Šenčur, davčna številka: SI 35042028

Kupec – vsaka fizična ali pravna oseba, ki v spletni trgovini ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. kupi izdelke iz asortimana prodajalca kot gost ali kot registriran uporabnik.

Uporabnik – vsaka fizična oseba ali oseba, ki deluje v imenu pravne osebe in se nahaja na spletni strani spletne trgovine ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o.

Namen splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. je jasno definirati prodajne pogoje med prodajalcem in vsakokratnim kupcem ter določiti delovanje spletne trgovine ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup na spletni strani ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o., ne glede na to, ali gre za fizično osebo/potrošnika ali ne.

Ti splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije ter veljajo za vse uporabnike te spletne strani.

Z uporabo te spletne strani in z registracijo v spletno trgovino ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. uporabnik sprejema splošne pogoje poslovanja spletne trgovine ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja. Če se s temi pogoji ne strinja, prodajalec predlaga, naj kupec spletne trgovine ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. ne uporablja.

Upravljavec spletne trgovine ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. je družba ENTERPOINT, trgovina in storitve d.o.o. skrajšana firma: Enterpoint d.o.o. davčna št. SI35042028, matična št. 9008993000, vpisana pri okrožnem sodišču v Kranju, pod zaporedno številko vpisa Srg 2021/50960.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Enterpoint d.o.o., pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Lahko se kadarkoli dopolnijo ali spremenijo, zato naj kupec le-te prebere ob vsakem nakupu. Vsaka dopolnjena ali spremenjena verzija splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine Enterpoint d.o.o. se datira, in na podlagi tega za posamezno naročilo velja tista verzija splošnih pogojev poslovanja, ki je bila objavljena v času oddaje naročila.

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto ponudnika (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti ponudnika),
  • pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka – vse na posebno oz. izrecno zahtevo kupca,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Enterpoint d.o.o.  ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Naročila v spletni trgovini Enterpoint d.o.o. se izvajajo v slovenskem jeziku preko spleta 24 ur na dan 7 dni v tednu, artikli se izbirajo in naročajo iz seznama artiklov na spletni strani. Vsi artikli,  navedeni na spletni strani spletne trgovine Enterpoint d.o.o., so na voljo do odprodaje zalog. Cene so predstavljene kot »spletne cene«.

Spletne cene so cene, ki veljajo za spletno prodajo in se lahko razlikujejo od cene v maloprodajni poslovni enoti prodajalca.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Lahko se spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene so izražene v evrih (€) in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Prodajalec je davčni zavezanec. Kupec plača blago z gotovino ob osebnem prevzemu oziroma pri prevzemu blaga po pošti ali po predračunu.

Kljub težnji, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije d.d. in GLS – General Logistics Systems d.o.o., vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Blago dostavljamo le na območju Slovenije.

Naročeno blago bo dostavljeno na naslov, katerega je določil kupec.  Artikle lahko prevzamete tudi osebno na našem prevzemnem mestu na naslovu Enterpoint d.o.o., Poslovna Cona A 10, 4208 Šenčur.

Dostava se praviloma vrši v dopoldanskih urah. V primeru, da kupec poslane pošiljke ne more prevzeti ob dogovorjenem času, bo dostavljavec pustil pisno obvestilo za prevzem pošiljke na lokalni izpostavi družbe Pošta Slovenije d.d. ali na GLS Paketomatu na eni od več kot 190 lokacij. Rok za prevzem pošiljke je določen v splošnih pogojih izvajanja univerzalne poštne storitve.

Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne trgovine Enterpoint d.o.o. ali če zlorablja pravico do vračila blaga skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec oziroma njegova pooblaščena dostavna služba si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovi, da se artikli izročijo pravemu naročniku.

Za naročila, večja od vrednosti 180€  z DDV, velja brezplačna dostava, ne glede na velikost in težo izdelkov.

Stroški dostave niso všteti v ceno artiklov, so pa le-ti navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila in nadalje tudi na računu.

 

CENOVNI RAZREDI DOSTAVE

Nakup v vrednosti od 1 € do 60 € –  4,99 €

Nakup v vrednosti od 61 € do 110 € – 6,99 €

Nakup v vrednosti od 111 € do 180 € – 8,99 €

Nakup v vrednosti nad 180 € – Brezplačna dostava

 

ODVOZ STAREGA APARATA  12 €

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu dostavil blago v najkrajšem možnem dobavnem roku.

Dobavni rok je različen, praviloma pa je do 3 delovnih dni od datuma naročila za artikle, ki so na zalogi. Za izdelke, ki jih v času naročila ni na zalogi, se dobavni rok ustrezno podaljša, o tem pa prodajalec kupca obvesti po elektronski pošti ali po telefonu. Če se kupec ne strinja z dobavnim rokom,  ima pravico takoj odstopiti od naročila.

V primeru naročila s plačilom po predračunu je blago odposlano šele po prejemu nakazila zneska kupnine na TRR prodajalca.

V kolikor prodajalec v dogovorjenem roku odpravi naročene artikle, ni odgovoren za zamudo, nastalo iz razlogov na strani pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če kupec meni, da kupljeni artikli že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, o tem prodajalca pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvesti. V obvestilu za lažjo obravnavo zadeve kupec natančno opiše napako in prodajalcu omogoči, da artikel pregleda. Prodajalec bo stvarne napake in reklamacijo reševal v skladu z določbami Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in reklamacije na artikle lahko kupec sporoči na elektronski naslov [email protected].

Prodajalec se zavezuje, da bo vse osebne podatke uporabnikov in kupcev varoval, obdeloval  in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov.

Spletna stran za naročilo artiklov in prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani. Prodajalec se zavezuje, da bo sprejel vse razumne varnostne ukrepe za zagotovitev varnosti vseh podatkov za plačilo pri naročilu kupca, ne odgovarja pa za morebitno krajo podatkov, razen če ta izhaja iz malomarnega ravnanja prodajalca.

Prodajalec za zakonsko določen čas hrani IP naslove vseh uporabnikov spletne trgovine Enterpoint d.o.o., pri registriranih članih pa tudi: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka, faks številka, naslov prebivališča in naslov za dostavo, čas in datum registracije, arhiv komunikacije s prodajalcem.

Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Prodajalec bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da prodajalec trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupih za prej navedene namene.

Področje izvajanja neposrednega trženja posameznikov s pomočjo elektronskih komunikacij, kamor sodijo nenaročena e-sporočila, telefonski klici in SMS sporočila, je podrobneje urejeno v Zakonu o elektronskih komunikacijah, ki je bil sprejet leta 2022, nadzor nad katerim izvaja Agencija za komunikacijska omrežja in storitve. Pošiljanje nenaročenih sporočil s pomočjo elektronskih komunikacij je dovoljeno le v naslednjih primerih:
– če je posameznik za to podal predhodno soglasje ali
– če je posameznik pri pošiljatelju kupil kakšen izdelek ali storitev in mu pri tem zaupal svoj enaslov ali je dovoljeno trženje podobnih izdelkov ali storitev na ta e-naslov (natančne pogoje določa drugi odstavek 226. člena ZEKom-2).


2. odst. 226. člena ZEKom pa določa: Ne glede na določbe prejšnjega odstavka lahko fizična ali pravna oseba, ki od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, ta naslov uporablja za neposredno trženje svojih podobnih izdelkov ali storitev pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni, in ob vsakem sporočilu, če kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

Tudi po 21. členu Splošne uredbe ima posameznik, kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja in na podlagi zakonitih interesov upravljavca, pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Posameznika mora upravljavec na pravico do ugovora izrecno opozoriti najpozneje ob prvem komuniciranju z njim in mu to pravico predstaviti jasno in ločeno od vseh drugih informacij.

Upravljavec zbirke osebnih podatkov je družba Enterpoint d.o.o. in v njej zaposlene osebe, ki z bazo kot pooblaščene upravljajo. Za potrebe izvajanja programa, analize in različnih poizvedb upravljavec lahko sodeluje z zunanjimi partnerji, s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik oz. kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema.

Šteje se, da uporabnik s sprejetjem splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine Enterpoint d.o.o. in z zaključeno registracijo daje izrecno osebno privolitev za uporabo in obdelavo njegovih osebnih podatkov. Na podlagi te njegove privolitve sme upravljavec osebne podatke obdelovati za namene, določene v tej točki.

Uporabnik oz. kupec s sprejetjem teh splošnih pogojev poslovanja potrjuje tudi, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo osebnih podatkov.

Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila prodajalca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije artiklov, ki jih uporabniki oziroma kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik trgovine. Prodajalec bo mnenja oziroma prispevke, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, po pregledu izbrisal. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s temi pogoji in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla oziroma bo kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo

Prodajalec si prizadeva zagotoviti ustrezne fotografije za vse prodajne artikle na spletni strani, a kljub temu so te le simbolične. V primeru morebitnih razlik med fotografijo in dejanskim artiklom, to ne vpliva na specifikacijo samega artikla. Morebitni dekorativni predmeti na fotografiji niso vključeni v ponudbo in niso predmet naročila. Gradivo (fotografije, priponke in ostalo) so avtorsko zaščitene in so v lasti proizvajalca oz pooblaščenega partnerja za posamezne blagovne skupine.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo uporabniki. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. V primeru, da kupec naroči blago ter ga namerava plačati po prevzemu, a ga ne prevzame, lahko naslednje naročilo dobi samo v primeru, da plača naročeno blago po predračunu ter poravna vse stare obveznosti.

Ugovore, pripombe, zahtevke, izjave in reklamacije lahko uporabnik oziroma kupec pošlje po elektronski pošti na elektronski naslov [email protected] ali pisno na naslov Enterpoint d.o.o., Poslovna Cona A 10, 4208 Šenčur. Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkov in reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje.

Prejem pritožbe bo prodajalec v petih delovnih dneh potrdil in sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletnega portala in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno okrajno sodišče v Kranju.

Potrošniku (kupec fizična oseba) pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec podati prodajalcu pisno odstopno izjavo na elektronski naslov [email protected] ali preko običajne pošte na naslov prodajalca. Šteje se, da je odstopna izjava pravočasna, če je oddana v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži odposlati prodajalcu v roku štirinajstih (14) dni od obvestila o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik  blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe oziroma vračila in odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le-ta posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Odstopni izjavi mora priložiti kopijo računa in navesti podatke o transakcijskem računu, na katerega bo lahko prodajalec vrnil že plačano kupnino. Možnost vračila ne velja za blago, katerega vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere prodajalec Enterpoint d.o.o. nima nobenega vpliva.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Prodajalec v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga vrne celotno kupnino.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko prodajalec potrošniku ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Kupec je o vseh podatkih o spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Če elektronskega sporočila o teh podatkih kupec ne prejme, obstaja možnost, da je navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca prosimo, da nas konktaktira:

preko elektronskega naslova [email protected], ali

na telefonsko številko: 030 670 680

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Dostava s strani pogodbenega dostavljavca Pošta Slovenije d.d. ali GLS – General Logistics Systems d.o.o.;

Osebni prevzem po predhodnem obvestilu prodajalca.

Plačilo z nakazilom na poslovni račun prodajalca po ponudbi/predračunu

Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na poslovni račun prodajalca po ponudbi/predračunu.

Prodajalec kupcu račun z razčlenjenimi stroški izda in pošlje v .pdf formatu na njegov elektronski naslov najkasneje na dan dostave oz. osebnega prevzema naročenega blaga. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu kupec prodajalcu predloži natisnjen račun za nakupljene artikle, s čimer izkaže svoje naročilo in pravico do prevzema naročenega blaga.

Enterpoint d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Enterpoint d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Enterpoint d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030 670 680 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Enterpoint d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Enterpoint d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Enterpoint d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Enterpoint d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Šenčur 1. 1. 2022