Uporabnik lahko nakup v spletni trgovini Enterpoint d.o.o. izvede kot gost ali kot registrirani uporabnik. Slednji se registrira tako, da pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte uporabnika, in geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki, tako da registriranemu uporabniku ob nadaljnjih prijavah v spletno trgovino Enterpoint d.o.o. ni več potrebno vnašati zahtevanih osebnih podatkov. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi registrirani uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na [email protected]. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
V spletni trgovini Enterpoint d.o.o. se najlažje orientirate po Kategorijah izdelkov. Lahko pa uporabite tudi možnost iskanja po celi trgovini, in sicer tako, da v iskalnik vpišete besedo, ki pomeni delni naziv artikla ali pa je uporabljena v opisu artikla, ki ga iščete.
Izdelek izberete tako, da kliknete na »V košarico«. Izbrane artikle v košarici preverite tako, da kliknete na »Moja košarica« in ko nadaljujete oziroma zaključujete nakup, vas bo samodejno preusmerilo na stran za opredelitev, ali boste nakup opravili kot »Gost« ali kot »Registrirani uporabnik«.
S klikom »V košarico« kupec izjavlja:
- da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let,
- da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.
Pred nakupom morate posredovati zahtevane kontaktne podatke (ime in priimek/naziv pravne osebe, naslov prebivališča/sedež pravne osebe, tel. številka, elektronski naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.
Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, se vam bo na spletni strani izpisal tekst ”Naročilo je bilo uspešno oddano”. Poleg tega vam bo na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v postopku oddaje naročila, poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi vašega naročila.
Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu »registriran uporabnik« dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupcu »gost« je kupoprodajna pogodba dostopna v primeru, da se obrne na kontaktno osebo prodajalca na elektronski naslov [email protected] ali telefonsko številko 030 670 680. Hrani se za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin, skladno s pozitivno zakonodajo in računovodskimi standardi.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Enterpoint d.o.o. sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.
Po oddaji naročila boste tako na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko pošto (z naslovom: Potrditev prejema naročila), s podrobnostmi svojega naročila, ter z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu boste seznanjeni tudi s pravico do odstopa od pogodbe (velja samo za potrošnike, to je kupce fizične osebe), ter s tem, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.
Registriranemu uporabniku so na spletni strani spletne trgovine Enterpoint d.o.o. vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču, je le-ta izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do prodajalca. Preko elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo preklical. Če dobavitelj prodajalcu ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka enega meseca od dneva oddaje naročila, lahko prodajalec naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču.
Prodajalec v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Oddana naročila se obdelujejo vsak delovni dan, to je od ponedeljka do petka od 7.00 do 15.00 ure, in sicer po vrstnem redu oddanih naročil.
Nakup, opravljen preko spletne strani spletne trgovine Enterpoint d.o.o., se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije.