Biti ali ne biti!?

Vsi marketingaši in tudi vsi tisti, ki to niso, imajo pa svoj posel – vemo, da novoustanovljeno podjetje ne obstaja, brez oglaševanja. Zato smo še pred ustanovitvijo spletne trgovine enterpoint.si, dorekle strategijo in naredile razrez sredstev, namenjenih za trženje.

Začetna politika temelji na dveh kanalih, ki sta danes ”must have” medija – grajenje prepoznavnosti blagovne znamke z njuno pomočjo je neizogibna – ja, prav imate – Google prezenca & social media awarnes. Tukaj nas boste zagotovo srečali vsaj enkrat!

Kot vemo, je najlepši čar digital advertisinga 100 % merljivost rezultatov in časovna neomejenost pri pripravi korekcij, izboljšav na oglasih – to pa nam ”čira-čara” – omogoči, hipno boljši nastop na kanalih. Normalno vsak od njih ima svoje zakonitosti – s tem mislim drug, svojstven in edinstven način komunikacije, zato dela v marketing oddelku nikoli ne zmanjka (beri: ciljna publika na vsakem kanalu ima svoje življenjske – demografske in psihografske razlike, zato je zelo zaželen individualen pristop).

Ker je otvoritev podjetja ”D’ BIGGEST THING”, smo se odločile, da poleg naše strateško določene mesečne konstante, oglašujemo tudi na billboardih. Ste ga že zasledili? Da vam olajšamo iskanje, razkrivamo lokacije naših ogromnih plakatov, ki so polepljeni v Kranju in Ljubljani. Si mislimo (beri: si želimo), da smo z njimi do sedaj dosegle vsaj enega potrošnika, ki je že opravil nakup v spletni trgovini enterpoint.si.

Za srečen začetek in še boljši konec!

Se že gledamo na vsaj enem kanalu? Vabimo vas, da nam sledite, všečkate, komentirate … What ever you like – me smo tukaj in vas čakamo, da začnemo s spoznavanjem. 🤗

🙋‍♀️ Facebook

🙋‍♀️ Instagram

🙋‍♀️ TikTok

🙋‍♀️ YouTube