Skozi prvo leto podjetništva: Moj pogled iz ozadja in vizija za prihodnost

Leto zaznamovano z neprecenljivimi izkušnjami, ki so našo spletno trgovino spremenile v bolj uporabniku prijazno in enostavno nakupovalno destinacijo.

LETO rasti. LETO trdega dela. LETO popolne predanosti.

Čas hitro mine, ko uživate v svojem delu, in to se je zgodilo tudi nam. Prvi rojstni dan podjetja enterpoint.si je prinesel občutek, kot da je minilo vsaj tri leta. Izkoristile smo ga kot prvi mejnik. Priložnost za pogled nazaj, zavedanje dosežkov in zagon za prihodnost.

Spletna trgovina je dinamično okolje, ki zahteva nenehno prilagajanje in izboljševanje na vseh področjih. Pridobivanje strank, upravljanje dobavnih verig, učinkovito vodenje zalog – vsaka ovira je bila priložnost za rast in razvoj.

V času, ko se svet sooča z izzivi in spremembami, ki jih prinaša AI pandemija, se zavedamo, da je ključna naša pripravljenost na prihajajoče spremembe, da jih upoštevamo in vključimo v svojo strategijo ter tako preprečimo, da bi nas povozile. Zato smo začele pripravljati novo strategijo, ki temelji na svežem pogledu in upošteva novosti, ki jih prinašajo tehnološki napredek in inovacije.

Temeljita analiza vseh oglaševalskih kanalov, pregled kakovosti vsebinskega trženja, popisi in razumevanje novih tehnologij – ure, dnevi, tedni intenzivne razprave so pripeljali do zaključkov in priprave novega road-map-a v trženju. Spremljanje rezultatov in prilagajanje koncepta v prihajačih mesecih postaja naša stalnica in primarna usmeritev.

Eno leto kasneje … Čas, da stabilnim temeljem dodamo opeko, ki se bo še naprej postavljala v pravo smer in gradila uravnoteženo utrdbo. Ohranjamo svojo vizijo – gradimo dolgoročne odnose s svojimi strankami, ustvarjamo popolno nakupno doživetje in dokazujemo, da smo zaupanja vredna spletna trgovina. Skupaj s svežim poslovnim modelom smo pripravljene na prihajajoče trende in boj s konkurenco.

Kriza neizogibno prinaša spremembe, vendar se skozi te spremembe lahko razvijamo in rastemo. Odzovimo se na nove izzive z inovativnostjo in prilagodljivostjo.

Urša iz marketinga